Oprogramowanie do windykacji

Oprogramowanie do windykacji Conpeek.com oferuje przede wszystkim wyjątkowo elastyczny system komunikacji z klientem. Ponadto w bardzo prosty sposób będzie możliwe rozbudowanie go o kolejne funkcjonalności. Ogromnym atutem jaki ma ten program do windykacji jest fakt, że można go stale modyfikować. Użytkownik może bez żadnego problemu dodawać kolejne moduły, a także odpowiednio dopasować proces marketingu, obsługi klienta czy sprzedaży do potrzeb jakie ma organizacja.

Jak wiadomo w procesie windykacji zdecydowanie najbardziej istotna jest dobra komunikacja. System windykacyjny Conpeek.com pomoże użytkownikowi w niezwykle prosty sposób komunikować się z dłużnikami, a także bardzo efektywnie prowadzić negocjacje, które będą dotyczyły płatności.

Obniżenie kosztów windykacji

Oprogramowanie pozwoli na zautomatyzowanie deklaracji spłat przez dłużników, a także prowadzenie zautomatyzowanych kampanii telefonicznych, SMS, a także e-mail. Program pozwoli także użytkownikom ograniczyć do absolutnego minimum nieskuteczne połączenia.

Poprawienie skuteczności windykacji

Dzięki oprogramowaniu nie zostanie przegapione praktycznie żadne połączenie, które będzie przychodziło do zespołu windykacyjnego, możliwe jest w ten sposób zwiększenie skuteczności dodzwaniania się nawet o 300%. Ponadto koniecznie trzeba zaznaczyć, że omawiane oprogramowanie do windykacji gwarantuje niezwykle szybki dostęp do wiedzy, umożliwia również na uregulowanie należności także podczas rozmowy windykacyjnej.

Rozwinięcie zasięgu windykacji

Program pozwala na zwiększenie liczby rozmów, a także wiadomości windykacyjnych w ciągu jednego dnia. Oprogramowanie umożliwia dodatkowo użytkownikowi na kontaktowanie się z dłużnikiem różnymi kanałami przede wszystkim przez zaproszenie do rozmów. Możliwe jest także monitorowanie oraz modyfikowanie kampanii windykacyjnych w oparciu o raporty.

Optymalizacja pracy działu windykacji

Oprogramowanie do windykacji pozwoli także użytkownikowi na bieżące śledzenie wskaźników efektywności czy zbieranie i analizowanie danych historycznych. Warto zatem wykorzystać narzędzia do oceny rozmowy, by mieć całkowitą kontrolę nad jakością komunikacji windykacyjnej.

Poznaj system do windykacji, który zautomatyzuje pracę działu windykacji i poprawia jego skuteczność >>

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here