W dobie banerowej ślepoty, adblocka oraz większej świadomości społeczeństwa, marketerzy muszą stawać na głowie, aby znaleźć sposób dotarcia do grupy docelowej. Jednym z sposobów są gadżety reklamowe.

Gadżety – tak, ale tylko dobrej jakości

Gadżety są mile widziane przez odbiorców, jeżeli spełniają dwie rzeczy:

  1. Są praktyczne
  2. Gadżety są odpowiedniej jakości

Tworząc gadżety reklamowe należy dołożyć wszelkich starań, aby były one użyteczne oraz dobrej jakości. W innym przypadku po darowując klientowi słabej jakości gadżet, możemy go zniechęcić, ponieważ jeżeli gadżety są słabe, to produkt bądź usługa też będzie.

Technika sitodruku – gwarancja dobrej jakości

To od procesu produkcyjnego zależy, jakiej jakości będzie produkt. Jeżeli sitodruk wykonany jest prawidłowo, jego efekt widoczny jest przez bardzo długo. Więcej na temat trwałości sitodruku znajdziesz na stronie https://www.reflect.pl/trwalosc-sitodruku-ile-razy-mozna-prac-koszulke.html.

Sitodruk wykorzystywany jest przy znakowaniu m.in. koszulek, bluz, toreb bawełnianych czy czapek.

Dlaczego warto korzystać z techniki sitodruku?

Prawidłowo wykonany sitodruk posiada wysoką odporność na pranie, przez co np. Twoje logo będzie długo widoczne na odzieży reklamowej. Teraz to, co marketerzy lubią najbardziej czyli koszty. Zgodnie z zasadą im większe zamówienie, tym mniejsze koszty jednostkowe. Gadżety zamawiamy w dużych ilościach, dlatego sitodruk potrafi ten koszt jednostkowy skutecznie rozkładać na koszty produkcji.

Pozostałe techniki znakowania

Oczywiście sitodruk to nie jedyna technika znakowania odzieży. Do pozostałych technik należy m.in. tampodruk, druk cyfrowy czy sublimacje.

Jak dobierać gadżety do odbiorców

Nastąpi powtórzenie, ale ten aspekt jest istotny. Gadżet musi być użyteczny dla odbiorcy i dobrej jakości. Poniżej znajdziecie parę przykładów:

Nastolatkowie – prawie każdy nastolatek posiada smartfona. Jest on nieodłącznym elementem jego życia, oczywiście do czasu aż się nie rozładuje. Praktycznym gadżetem, który będzie użytkowany przez nastolatków to np. powerbank .

Sportowcy – ludzie spędzający aktywnie czas na pewno docenią wygodną odzież, która polepszy ich komfort. Taką odzież warto oznakować techniką sitodruku.

Fani muzyki – jeżeli Twoją grupą docelową są fani danego artysty, to świetnym pomysłem będą koszulki (oczywiście wykonane techniką sitodruku), które będą nawiązywać do tego. Zapewne z przyjemnością będą nosić takie koszulki na sobie, przez co Twoja marka będzie z nimi obecna cały czas.

Jak widzisz, gadżety reklamowe ciągle są popularne, lecz trzeba zadbać, aby były one praktyczne i dobrej jakości, ponieważ konsumenci stali się bardziej wymagający. Jeżeli podarujesz klientowi nietrafiony bądź słabej jakości gadżet, możesz go zniechęcić do siebie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here